skridskopremiär

/ Permalink / 0
Jag och mamma var ut på isen igår och åkte skridskor. Det var väldigt längesen jag åkte skridskor, och ännu längre sen för mamma. Hennes skridskor var dessutom moderna på sjuttiotalet. 
Det gick hyfsat för mig i alla fall! Inga vurpor och ingen bambi på hal is. För mamma däremot gick det lite stappligare 😂 Hon trodde att hon skulle vara graciös och sväva fram på isen, men så blev tyvärr inte fallet :p 
Men det var kul i alla fall! När vi kom in till land igen bjöd Linda och Christer på kaffe vid nya "båthuset" i deras stuga. 
Hann även att åka och handla med Elsa, fara iväg på gymmet och gratta Evelina på födelsedagen. 
Jag skrev ju förut att jag inte trodde att jag klarade att springa ens 5 km längre. Men det gjorde jag! Lite trögare än i somras, men jag klarade det! ;)

Idag var det tänkt att vi skulle åka till Stavre och hälsa på Niklas, Sara och Melvin. Men Magnus har åkt på magsjuka så han är isolerad i sovrummet. Huvva. Hoppas vi andra slipper få det! 

Till top