sista lediga dagen,

/ Permalink / 0
Nu har jag varit ledig i fem dagar. Fem härliga dagar! Säger det igen; Tur att jag har världens bästa arbetsplats så att man inte har ångest för att gå dit. Monsterpass imorgon: 7-17. Ja just, måste ju fixa barnvakt eftersom Magnus åker till jobbet runt 14! Tjejen med framförhållning...

Även idag avverkade jag ett gympass. Sandra och mamma hakade på och när vi kom dit var även Petra där. Hurtiga familjen vet ni ;) 
Bröst och triceps fick sitt. Så pass att sista gången jag körde bänkpress så fastnade jag med stången i magen och fick inte upp den. Mamma fick komma till undsättning. Självfallet när man tänker att man klarar sig utan stopp-ställen. Sprang 5 km på bandet också och jag blev återigen påmind om att min kondis inte är den bästa. Men jag gjorde det, och det kan ju bara bli bättre om man trugar! 

Dags att få lillterroristen att sova nu så jag kan göra detsamma. 

Mina fina killar ❤

Till top