lilla fröken tjur

/ Permalink / 0
Åhhåå, jag tror att Elsas treårstrots börjar göra sig till känna och hon testar verkligen gränserna, och vem hon kan linda runt sitt lillfinger här hemma. Nattningarna tar timmar. Hon testar med allt. Kissnödig, bajsnödig, törstig, inte ha blöja, ha blöja, inte ha trosor, ha trosor, inte ha nattlinne, ha nattlinne. Igår skulle hon inte ens ha örngottet, så hon klippte sönder det. Japp. 
Hon vet att Magnus ofta ger med sig efter ett tag och låter henne sova i vår säng. Så vem får ta dem verkliga fighterna om kvällarna när Magnus jobbar eftermiddag. Das mother. 2,5 timme senare sover hon. I sin säng. Mamma Elsa 1-0. 

Imorgon har jag endast p-möte att infinna mig på mellan 13-16. Barnen lämnas på dagis 10.45 så då har jag några timmar på mig att samla steg till alla utmaningar. Nu har även Evelina skaffat sig en fitbit så det blir några stycken att jaga ikapp, och gå om och förbi om dagarna. Bästa pushningen i alla fall! 

Efter gårdagens nästa milslånga promenad i snöfall. 

Till top