Erkänner mig besegrad,

/ Permalink / 1
Denna vecka går segern i Workweek-Hustle till Åsa! Hon ligger 600 steg före mig nu, och jag har gått och lagt mig. Tack för ännu en vecka där jag pressas varje minut att ta fler och fler steg! Och tack för en trevlig stund idag! Härligt att man äntligen tog sig i kragen och åkte äääända till Sånghusvallen och hälsade på en saknad vän ❤ 
Kan nog i alla fall säga att jag tog hem vinsten i de andra utmaningarna mot Sandra i ena och Catarina och Sanna i andra. Så jäkla kul att fler skaffat fitbits! 👍

Tänk att idag är det fredag och jag har inte ätit något godis eller snacks. Vi åt en ganska kaloririk middag istället; strips, fläskytterfilé, bea och avocado. Tur man gått många steg idag ;)

Imorgon är det jobb 7-17 och sen ledig söndag igen :) 



Promenad i -20
#1 - - Åsa:

Men tack för att ni kikade förbi! Och tack för att du sporrar mig att röra på mig! ❤

Till top