Då väntar vi då?

/ Permalink / 0
Det har varit en lugn dag på Borrsvängen idag. Jag har gett mig ut på två längre promenader för att få ihop steg till min och Åsas helgutmaning. Nu är klockan över 00.00 så den har avslutats och jag tror jag tog även denna ;) Men det spelar ingen roll för det är så himla jämnt och vi triggar varandra att gå fler steg hela tiden, och det är ju det som är meningen med det hela :) Nu har vi gått över på en ny Workweek-Hustle som avslutas på fredag. 
Magnus är symtomfri från magsjukan och går iväg på jobbet imorgon kl 15. Elsa har inte heller kräkits något idag, men hon har varit sluck och inte så matglad. Två bananer och en liten klick glass är det hon fått i sig. Men hon dricker bra och det är det viktigaste. 
Väntar bara på att det ska slå till på mig och Elton nu också. Vore ju konstigt om inte eftersom Elsa kräktes på mig inatt och Elton halkade i hennes kräka. Nu kan man skratta åt eländet som var inatt, men just uppi det var det inte roligt! 

Resultatet av förra veckans workweek-hustle

Och denna helgs Weekend Warrior. Åsas fitbit har ju inte synkat än som ni ser längst upp, så exakt ställning vet vi inte än :) Men mellan 34-36000 steg på två dagar måste väll vara godkänt? :D 
Till top