bra helg

/ Permalink / 0
Trots att jag sjukanmälde mig i lördags för att kroppen skrek "nej!" så har detta varit en bra helg! 
Idag tog Magnus fyrhjulingen med barnen, Jimmy tog skotern med deras barn och jag och Evelina tog en promenad ut till stugan i det perfekta vintervädret. Vi grillade kolbulle, drack kaffe, tolkade och bara njöt. Sen blev det en promenad hem också. Var egentligen för trött, men låg många steg bakom Catarina i helgutmaningen (pga sjukan igår), så efter middagen drog jag på gymmet för lite löpning. Jag satte milen! Tidigare har jag skrivit att mitt mål var att springa milen igen i april/maj. Har ju inte sprungit sen försommaren. Men det gjorde jag alltså idag, under timmen! 58.35 för att vara exakt, och jag var inte död efteråt! Jag hade energi kvar så jag gick även en liten promenad när jag kom hem. 
Detta innebar stegrekord idag! Det tidigare var på 26' nånting. Nu är jag uppe i ca 30500 :D Woop woop! 

Till top