slut på vilan,

/ Permalink / 0
Gaah. Hade världens hosta i typ 3 veckor som jag inte tränade på. Sen fortsatte vilan i typ 2 veckor. Så på fem veckor har jag inte tränat och det är INTE bra. 
Drog med mig barnen idag. I min fantasi skulle de sitta som små ljus och titta på film medans jag gjorde mitt. Det höll i typ 3 minuter innan de också skulle träna, leka med pilatesbollarna och köra roddmaskinen. Tur det inte var mycket folk där. Förstår att andra blir less när de försöker prestera. Jaja, nu har vi ju lärt oss att man inte ska ta med barnen på gymmet. Jag bröt i alla fall uppehållet så nu är det bara att köra på! :)

Ska även prova att köra sockerfritt fram till jul. Hur nu det ska gå till på fredag- och lördagskvällarna då det alltid står lösgodis på vårt vardagsrumsbord. Har sagt stopp för kakor, bullar, tårta, mjukbröd, glass, godis... Rent socker alltså. Måste få nån bukt på den här jäkla vikten nån gång...
Till top