Nu är det dags,

/ Permalink / 0
Jag känner att det är dags för en liten uppdatering här. sommaren är på ingång och ingen kan nog vara gladare än jag! Jag verkligen HATAR vintern! Det finns inget positivt alls med den. Tack vet jag sommaren med ljusa nätter, varma mornar då det bara är att slå upp dörren när man vaknat och äta frukosten på altanen. I år har vi planerat några projekt här hemma. Taket ska bytas, gården ska planas, staket ska upp och rabatter ska grävas. Oh herregud vilka planer jag har i huvudet på hur mina rabatter ska se ut. Det ska blomma från början på maj till in i september. Ena rabatten ska gå i rosa och vitt, en annan i rött, orange och gult, en tredje i blått och lila. Igår köpte jag två klätterrosor som ska ner i jorden snarast. Det bästa vore ju om planingen av gården kunde vara klar nyss så att jag kan börja planera och plantera på riktigt.
Nedräkningen till semestern har börjat. 23 dagar kvar. 6 veckor ledigt kommer jag ha :) Ska bli sååå härligt att bara vara ledig med familjen så länge och njuta av sommaren till fullo. Gekås är redan bokat ;)
Till top