märklig känsla,

/ Permalink / 0
Vet ni det märkligaste som hände imorse? Jag vakande PIGG! Jag kom på jobbet med energi och kände inte att jag behövde sova när jag slutade klockan 12. Det har inte hänt på evigheter! Kanske att jag får igen det dubbelt imorgon, men det var skönt den dagen det varade :) Imorgon ska jag till HC för nya blodprover och på torsdag ska jag till läkaren för att höra provsvaren. Jag känner mig ju inte sjuk, men jag är så otroligt less på den här tröttheten!


Idag har vi sagt farväl till Caiza. Så fruktansvärt sorgligt och orättvist! Lille Kian har mist sin mamma, 3 år gammal. Den personen som älskade honom mest på jorden. Helt ovetandes om vad som hänt egentligen. Det är så sorgligt och att se honom på bagravningen, springa runt i kyrkan och då och då stanna vid kistan och peka upp på bilden på hans mamma, det skar i hjärtat. Vila i frid, Caiza. Nu slipper du allt vad sjukdom heter ❤

Imorgon går barnen sista dagen på dagis på över 6 veckor. Vi ska ha SEMESTER! Jag jobbar fredagen också, men sen så! :)
I
I
Till top