stairmaster

/ Permalink / 0
huuga. Den nya stairmastern på gymmet är mina nya fiende och bästa vän. Idag mörsade jag 200 våningar på nånting med 23 minuter. Det säger ju inte er så mycket, men det kändes kan jag lova. Satan i gatan vad jag helst av allt ville stanna på 150 våningar. Men Chatrine hade gett mig utmaningen att klättra 200 våningar på kortare tid än henne. Och det gjorde jag! :D På torsdag blir det ett HIIT-pass och direkt efter ett core-pass. Måste verkligen få tillbaka formen nu. Så mycket som jag gick upp i december måste vara något sorts rekord.... Men jag har jättesvårt för att hitta min karaktär igen. Förut var jag stenhård med att endast äta gotta på lördagarna, nu har jag jättesvårt för att hålla det. Jag vet inte vad det sitter i. Jag är helt enkelt inte lika stark som förut. Jag vet att det bara säger tjoff tjoff så är det sommar igen. Och jag vet att jag inte vill gömma mig i fula kläder. Men ändå så är det så svååårt att tänka sig dit fram när suget sätter in.
Jaja, nog om det.

Magnus har varit hemma och vabbat idag och kommer så även vara imorgon. Elton är jättesnorig och hade 40 graders feber i förrgår kväll. Igår var han feberfri men nu till läggningen hade han nästan 39 igen. Elsa är väll inte sjuk, men snorig, så hon får vara hemma hon också. Tror även att morsan håller på att få en släng av den här förkylningen.. Men jag biter ihop tills det är outhärdligt! Jobb 7-17 imorgon på min fantastiskt underbara arbetsplats!
Till top