söndag igen,

/ Permalink / 0
Jaha, så var denna helgen också till ända. Meeen, jag är ju ledig imorgon också! Barnen blir på dagis mellan 10.45-15 så jag kan plugga lite. Alltså, jag har den här och tre, TRE kurser kvar. Det är inte alltför mycket faktiskt! 
Skjöt upp min praktik till i mars. Jag måste få någon ordning på någon slags ersättning. Helt sjukt att man utbildar sig för att arbetsgivaren har som policy att bara ha undersköterskor anställda, men inte fan kan dom ge lön under praktiken?! Det betyder alltså att när jag går på praktik så kommer vi att få klara oss på Magnus lön. Känns ju inte alls så roligt faktiskt.. Men men, någon gång måste jag ju göra praktiken för att få examen. 

Idag har våra små troll varit lucia och pepparkaksgubbe. Är ju så man fäller en tår av stolthet och kärlek! 
Finaste ungarna världen har skådat! 
💜
Till top