Så var denna saga slut

/ Permalink / 0
Idol är slut för i år. Har sett varenda avsnitt! Och inte trodde man att den där rödhåriga saken utan taktkänsla skulle ta hem hela skiten?! Simon var min favorit. Men det hade inte spelat någon roll om han eller Martin vunnit. Dom har vunnit mitt hjärta båda två! 😍 
---

Jaha. Och äggfasta dag 2 lider mot sitt slut och nu är det med betoning på lider. Skakis, illamående, ont i huvudet. Alla sockerdemoner håller på att lämna min kropp och jag vet att morgondagen också kan komma att vara lite tuff, men att dag 4 kommer att bli bättre.
Vet inte hur länge jag ska köra. Carro gissar att jag faller dit imorgon kväll och Markus tror att jag klarar sex dagar med en jävla tjur. Måste ju prova att överbevisa dem båda! ;) Klarar jag två veckor är jag sjukt nöjd! 

Till top