jaha, vad är detta då?

/ Permalink / 0
Igår när jag somnade hade jag ont i käken. Det kändes som när man tuggat mycket tuggummi efter en period då man inte tuggat något tuggummi alls. Det var som att käken var lite upphakad. Idag när jag vaknade så gjorde det ont utan att jag ens rört munnen. Det gör ont när jag känner vid käkens underkant under örat. Det gör ont när jag vrider huvudet och när jag gapar. Det är inte käken som gör ont utan något annat. Om jag hade varit förkyld med ont i halsen hade jag inte varit så nojjig. Men nu när jag inte varit det så googlar man ju, och vad dyker upp på första sökresultatet? Gissa.. 
Det finns ju mycket som kan göra ont där. Lymfknutor, halsmandlar, en sträckning i muskeln.. Ringde HC och fick en tid idag 13,40. 

Idag fyller även min pappa 54 år! GRATTIS PAPPA! Vi ska dit på kalas i eftermiddag :) 

Till top