fetare än fetast

/ Permalink / 0
Alltså. VARFÖR äter man så jävla mycket bara för att det är jul?! Också tänker man "aa, men det håller ju bara i sig tills nyår." så äter man lite till. Har inte tänkt alls på vad jag stoppat i truten sen innan jul så nu är man vätskefylld som en vattenmelon och det känns som man gått upp 10 kg. Längtar till sunda matvanor och täta gymbesök! Första prio på det nya året är att träna upp min kondis igen. Tror inte ens jag skulle orka springa 5 km nu 😳 Till våren ska min kondis vara så pass bra att jag kan springa milen i april/maj. 
Jag tänker inte ha något nyårslöfte, för det ger inte ett dugg. Men fitbiten ska få göra skäl för namnet och jag ska bannemig komma upp i minst stegmålet varje dag. Latmasken ska drivas ut och jag ska få till bra rutiner i mitt liv. 

Imorgon är jag ledig med barnen. Vi ska göra om Elsas rum och grilla korv i öppna spisen ❤ 

Till top