Blev ej ledigt

/ Permalink / 0
När vi låg och drog oss i sängen imorse så min ringer dom från jobbet och frågar om jag kan jobba 10-16. Kunde ju inte det eftersom Magnua började jobba kl 15. Så då drog dom ner tiden till 10-14. Ja, okej då. Fyra timmar, sovmorgon, dubbelt betalt. Alldeles lagomt :D
Vi har ändå hunnit med det vi skulle göra idag: Grilla korv i öppna spisen och måla väggen i Elsas rum. Nu väntar vi tills imorgon på att det ska torka riktigt sen ska hyllor och väggdekorationer upp. 
Imorgon jobbar jag 7-17. Pjue, det är ett långt pass det! 

Fick panik idag när jag trodde att min fitbit var trasig. Den tog inte emot laddning! Men efter lite googlande så startade jag om den och då funkade det! Ska ju köra stenhårt med den nu efter nyår så den kan ju inte ge upp heller! 
Till top