back to reality

/ Permalink / 0
En vecka har redan gått sen jag började jobba igen. Och faktiskt, det känns bra! Gruppen verkar kanonbra och det känns redan som att jag tillhör den. Det positiva med att jobba inom vården är att man blir ledig mitt i veckan så barnen behöver inte vara på dagis så många dagar i rad. Även fast jag gärna skulle ha ett 7-16 jobb så skulle det blir lååånga veckor och dagar för barnen på dagis. Det finns för- och nackdelar med allt!
Jobbar bara onsdag och torsdag innan jag tar tredagarsledigt med min fina familj.
Och vet ni vad jag har lovat mig själv? Att på onsdag innan jobbet ska jag träna på gymmet. Jag kommer alltså ställa klockan på 05 och försöka entra gymmet 05.30. Jag hämtade ut en ny tagg idag så nu är det No Mercy. Nästa sommar ska jag vara fit! Sommarkilona vill inte försvinna av sig själv, dööh. Tänk om man någon gång kunde gå ner i vikt helt utan anledning. Bara så där liksom! Näe, nu får det vara fördigfjantat med dietförsök hit och dit. Jag vet vad som gäller och vad som måste göras. Varför gör jag det bara inte då? Jag har nu ca 3.5kg kvar till lägsta noterade vikt detta år. Nu tar vi det i ett kör! Jepp jepp!
Till top