hejåhå

/ Permalink / 0
Då har vi kommit till min jobbhelg så idag jobbade jag 7-12. Men nu är jag ledig ända till onsdag kväll. Vi ska på 30årskalas ikväll så då tog jag ledigt imorgon och på måndag ska vi på familjerådgivningen igen så jag ansökte om ledigt halva dagen, men planerarna missuppfattade det så dom hade tagit in en vikarie för hela dagen. För att undvika krångel så sa jag låt gå, det är liksom inte hela världen. Sen på tisdag är det schemalagd ledighet så nu blir det långledigt :)
Men jag må säga att jag trivs förjäkla bra i mina nya arbetsgrupp! Det känns som jag hamnat rätt, där jag kan vara mig själv och det är ingen som är någon energislukare, vad jag märkt hittills. Arbetskollegorna är ju A och O, sen kan man nästan ha vilket skitjobb som helst.

Nu väntar vi på att farfar ska komma och hämta Elsa och sen ska vi lämna Elton hos mormor&morfar. Sen får vi hoppas på att vi får en trevlig kväll! Det var ett halvår sen barnen sov borta och vi var iväg på något tillsammans. Så jag ser verkligen fram emot detta! :)
Till top