Helgen,

/ Permalink / 0
Finväder i fredags fram till kvällen. Grabbarna började riva den befintliga bron på baksidan och insynsskyddet till uteplatsen. 
Lördag. Vaknade upp till mulet väder. Åkte på kosläpp hos Jocke och Camilla och drack 11-kaffe. Trodde inte det skulle bli något verandabygge under dagen då ölen härjade fritt bland byggarbetarna på fredagskvällen. Magnus var lugn, men andra blev lite sliriga ;) Så döm av min förvåning när de är i full gång när vi kommer tillbaka från Åsan! Hela stommen och stolparna är klara. Bara trallen, trappan och räckena kvar :) Idag blev det dock inget bygge då regnet har öst ner hela dagen. Så vi tog en Jula-söndag istället för Ö&B-söndag och inhandlade lite förnödenheter. När vi kom hem tog Magnus och dammsög och skurade alla golv, både uppe och nere. Sen satte han upp skrivbordsskivan och hyllan i mitt hobbyrum så nu ska det organiseras och donas där inne! Ingen är lyckligare än jag över att få ett eget hobbyrum! :) 
Imorgon är det tillbaka till vardagen i några dagar innan det är dags för röd dag igen. Elsa ska på dagis kl 09 och jag och Elton ska ta en långprommis. Hoooppas att det kan få vara uppehåll mellan 09.15-10.45 så jag slipper regnet medans jag är ute och går! Men enligt smhi såg det inte lovande ut.. 



Före:

Trist väder..

ElsaLotta passade på att dra ut lite toapapper medans jag bytte blöja på Elton på Jula.


Till top