Hej!

/ Permalink / 0
Ganska exakt en månad sen jag skrev blogg nu. Jag förstår att alla har saknat mig!
Vardagen rullar på. Dagarna går så fort att de går in i varandra och snart är det jul igen! Jag jobbar hela julveckan, dock bara 7-10 på julafton. Det är ju lite mysigt att jobba julen och klockan 10 har ju knappt familjen vaknat, så det gör inget att jag jobbar då :)
Julfirandet blir hemma hos oss det här året och det kommer bli fullt hus!! Mamma, pappa, David, Petra, Sandra, Kicken, Alma, Astrid, svärmor, svärfar, (kanske Rasmus och Jonathan), Marcus, Sandra och Hans. Håhåjaja! Nog för att vi har ett stort hus, men sånna här gånger önskar man att man hade ännu större! :D Men finns det hjärterum så finns det stjärterum!
Dags att slå igen ögonen nu. Jag har jobbat ikväll och jobbar 7-17 imorgon.
Till top