En bra dag,

/ Permalink / 0

Morgonprommis, frukost, stan, lunch på Krikelin med svärmor, handlade kläder till Elsa, skjutsade Petra till jobbet, stan igen, handlade nytt vardagsrumsbord och lite annat smått och gott. Fixade hemma, tände massa ljus, åt middag, kvällsprommis och nu sängen.
Och tänka sig. Efter att ha bott här i snart ett år så har vi till och med fått upp ett duschdraperi! Halleluja!

Imorgon är det unnardag. Joråsåatte! Vilken tur att Sabina ska ha födelsedagsfika just imorgon då! :D
Det går fortfarande hur bra som helst med maten. Äter i-n-g-e-n-t-i-n-g utöver det rekommenderade kaloriintaget. I söndags åt jag e-n kaka hemma hos svärfar och Tina, men den var istället för frukosten. Annars håller jag mig till mina lördagar. Och jag känner mig duktig :)
Promenera försöker jag göra varje morgon och kväll. Minst 6 km om dagen. När Elsa har blivit större och alltid är nöjd att sitta i vagnen även då hon är vaken så kan jag utöka lite :) Det är faktiskt svårt att passa in promenaderna nu med hennes sovstunder, men vi har fått in lite rutin på det :)

Magnus ligger däckad här bredvid mig nu. För att vända på dygnet, och inte sova bort hela helgen, så klev han upp strax i tolv idag. Så han var lite trött nu ikväll :) Ska sova jag med, natti!

Till top