Film och kaffe,

Allmänt / Permalink / 0

Ja men huvva vilken slitsam dag jag hade på garaget idag! Skar upp en limpa, tittade på film, drack en kopp kaffe, surrade med pensionärerna och diskade några kaffekoppar. Bra byte jag gjorde där ;)
Chefen har inte ringt idag angående min semester i helgen. Ger mig fan på att hon glömt att skicka det vidare till bemanningen så jag inte har nån chans att få semestern beviljad. Det visar sig imorgon antar jag.

Har återigen försökt att ladda upp bilder här via mobilen, men det går inte! Vet inte vad det är för fel. Skulle ju vara roligt med en liten färgklutt ibland istället för bara ordbajseri. Men nu får ni ta det som det är!

Ledig imorgon. Förmodligen ska jag, Magnus och Nero på gårdshundsträff och promenera runt Lillsjön. Hur långt är det förresten? :o Hoppas inte att dom går så fort för då får jag damp. Och hoppas inte att det är så långt för då får jag ont.

Till top