Big fail,

Allmänt / Permalink / 0
Det där om att strunta i vilopausen, lägga sig toktrött och vakna i skälig tid pigg och utvilad blev verkligen en BIG fail! Ni kan aldrig gissa när jag vaknade. Vet inte ens om jag vågar berätta det. Skäms. Kan i alla fall nämna att när jag slog upp mina blå och såg vad klockan var så blev det ingen ligga-och-dra-sig-stund i alla fall. Tror jag stod i duschen efter fyra sekunder och låtsades som att jag inte alls nyss hade vaknat.
Vet inte egentligen vem jag försöker dölja mina sovrutiner för. Förmodligen mig själv. Alldeles säkert behöver kroppen den vilan den säger att den vill ha. Annars protesterar den, och då blir det som idag.

For till stugan och hämtade släpvagnen efter dusch och frukost. För idag hade jag och Magnus bestämt att vi skulle ha en rensa-förrådet-dag. Det blir lätt så att förrådet används som någon form av förvara-skräpet-förråd när man typ varit på Ikea och får en massa tomma kartonger till övers.
Något som gjorde min dag var när Magnus ringde mig när jag var på väg tillbaka och frågade vart jag var. Han var vaken! Utan mina tjatningar! Jag slapp bli irriterad vilket var så himla skönt! Förmodligen tyckte han också det då han slapp starta dagen med att sitta och äta mitt emot den tjurigaste tjejen i stan.
Han jobbar bara tre nätter till nu innan semester, så vi hinner inte träna på detta riktigt. Och efter semestern kan jag tro att han inte kommer att ha några problem att kliva upp eftersom det då kommer finnas en liten mini-Magnus som han kommer vilja spendera mycket tid med <3

Som sagt, vi rensade ur förrådet från allt skräp vilket fyllde hela släpvagnen. Lämnade tillbaka släpvagnen och åkte och pantade alla pet-flaskor som också hamnat i förrådet. Sen fixade Magnus skinksallad till middag medans vi diskuterade vår framtid. Det vi kom fram till var att vi kommer bli rika och ha det himla bra. Inte dumt va? ;)

Nu ska jag ringa han mitt hjärta slår för och säga godnatt.
Till top