de två bästa åren och den bästa pöjken,

Allmänt / Permalink / 0
Jag och Magnus har årsdag idag <3 Två år med världens bästa kille är då rakt inte fy skam! Men det är ju bara en bråkdel av alla åren vi kommer att spendera tillsammans :) <3 Började dagen med att jobba 7-15. Kom sen hem med blommor och choklad åt min kaer. Jag vet, så standard bara. Jag skyller på att lönekontot är så gott som snustomt, och då ljuger jag inte ens! Magnus var bättre. Vi åkte in till stan och skaffade oss en tioårsdagbok som jag velat ha, kilade ner på Syssla och även att Magnus följde med in! Sen fick jag bestämma vart vi skulle äta. Jag är fortfarande standard så jag valde Eastern. Men det är lika gott varje gång och man blir aldrig besviken! Sen for vi hemåt igen efter att ha köpt med oss en tårta. Hemma hade mamma och Petra tänt ljus och bryggt kaffe så vi hade lite mysfika :) Nu har Magnus åkt på jobbet och jag har bäddat ner mig i sängen. Kommer nog inte dröja alltför länge innan jag sluter mina blå. Hur går det med boendet då? Vi vet inte än. Det enda vi vet är att vi ska vara ute härifrån senast måndag, hur det blir sen förblir en överraskning!
Till top