tjocka släkten

Allmänt / Permalink / 1
 Jag har bakat citronkaka och vispat grädde till jordgubbarna. Kaffet är också färdigt. Nu är det bara gästerna som fattas. Mamma, Petra, mormor och morfar ska komma hit :) Haha, jag bor på olika ställen för varje gång mormor och morfar kommer hit :p

Och apropå att bo.. Vi fick låna till huset, men inte till handpenningen.. Så om vi ska ha huset så måste vi punga upp med ca. 84000:- kontant inom några veckor. Jävla skit! Hade man vetat för några år sen att man skulle köpa hus just nu så hade man ju börjat spara för längesen. Men för några år sen fanns det inte med i min planering att jag skulle köpa hus vid 22 års ålder tillsammans med min sambo. Så om någon har 84000:- till överst, hojta till!
#1 - - Åsa:

Ammen VAFAN! vadå inte få låna till handpenningen?! Banker är ju störda! Hoppas de löser sig!<3

Till top