semester?

Allmänt / Permalink / 0

Nej du! Jag får nöja mig med typ 10 dagars ledighet i mitten av augusti. Det är ju inte så pjåkigt det heller, men det hade ju varit bättre om Magnus också haft ledigt då..
Jaja, jag ska inte klaga. När mina kulor börjar rulla in så kan jag ta semester när jag helst vill ;)

Jag väntar på en kameraladdare via posten. Min hade tydligen kapsejsat, så jag hittade en på Blocket. Men killen som säljer den är inte världens snabbaste om jag säger så! Hur lågt tid kan det ta att lägga laddaren i ett paket, skriva min adress på det och lägga det på lådan? Tydligen närmare två veckor..
Jag vill ju ha lite bilder på Nero medans han fortfarande är valp. Världens bästa hund! <3

Och vet ni, vet ni, vet ni?! Jag och Magnus lämnade in en låneansökan i onsdags! :D Vi har hittat ett hus här i Gällö som vi jättegärna vill ha! Vi väntar besked antingen idag, eller imorgon :) HOPPAS!
Till top