bra helg,

Allmänt / Permalink / 1

På fredagen när Magnus vaknat efter nattjobbet tog vi och hämtade upp Petra i Tandsbyn och sen vidare in till stan för att möta upp Åsa och Krull. Vi handlade allt för kräftskivan och tiokampen och åkte sen ut till Brattbyn för att installera oss. Fredagen blev lugn och cozy. Nån finare drink och lite surr blev det innan vi nattade.
På lördagen var det dags att ställa i ordning allt för kvällen. Vi dukade långbord inne i köket och pyntade med allt som hör en kräftskiva till; girlanger, ljuslyktor, kräft-tallrikar, kräftkonfetti och snygghattar. Strax efter kl 16 hade alla (som inte var alltför försenade. Nämner inga namn :P ) kommit och vi drog igång med tiokampen. Verkade vara väldigt uppskattat och en bra grund för kvällen.
Sen var det bara att hugga in på vattnets läckerheter och fortsätta kvällen. Klockan fyra var vi i säng igen efter en väldans trevlig kväll!
Söndagen började vääldiigt seegt. Städning och dagen-efter är ingen höjdarkombination. Men, det blev faktiskt städat till slut med suverän hjälp från Åsa, Krull och Petra. 
Stackars Magnus skulle börja sitt nattskift på kvällen. Jag drog mig till stan för restaurangmiddag med min kära familj. Ett bra avslut på en bra helg! 

Nu är det bara att ladda om inför kommande helg som säger Jägarna2-premiär på fredagen + en liten munsbit med Åsa och Krull. Lördagen säger Great Lake! 

Frågan är ju också vad jag gör vaken nu? Klockan är halv tre på natten?! Jani, jag har faktiskt inget svar, men jag tänkte försöka mig på att sova nu. Så, godnatt!
#1 - - Åsa:

Tack för en kanon helg!<3

Till top