Brunflo nästa,

/ Permalink / 0

Imorgon är det dags. Då flyttar vår hemtjänsttrupp till Brunflo. Lokalen i Fåker ekade tom mot dagens slut idag. Men hey, vi får ju en kaffemaskin nu! ;)
För mig personligen blir det ju bara bättre. Det spelar ju ingen roll om jag sitter och åker till Fåker eller till Brunflo när jag ska jobba, det är ju hugget som stucket. Och tillbringar jag natten i Gällö så blir det ju två mil närmare till jobbet. Så jag ska ju inte klaga. Men majoriteten av gruppen får det sämre, så jag klagar för deras skull :p

Och igår fick jag mitt efterlängtade paket från Panduro! :D Gissa om det var en massa spännande där i? Wihoo! Så idag har jag spenderat några timmar med dekorpapper och stämplar. Som ungefär alla andra dagar :p

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid hjärtat. Är trött som en gnu, vilket jag har varit dom senaste dagarna. Något är fel men jag vet inte vad.. Aja, natti!
Till top