det är näära nuu!

/ Permalink / 1

Wihooo! Om två dagar, på måndag, får vi flytta in i huset på riktigt! Ååh, det ska bli så roligt att få till allting och få krypa ner i våran nyinköpta, stora, fina, sköna säng på måndag kväll. Det som suger är att Magnus jobbar nattvecka till veckan vilket betyder att jag får gå och lägga mig ensam hela veckan ända fram till fredag kväll. Visst suger det runkballe? Bra nog. Men vi har ju hela livet på oss, så vi ska nog kunna ta igen det :)

Vet ni mer vad som suger runkballe? Jag hade besiktning på min lägenhet idag. Klockan tio hade dom sagt till mig. Halv elva hade fortfarande inte någon kommit. Ringer på Ösd-bostäder och där säger dom 11.30! 11.15 kom han. 11.40 gick han och jag var helt plötsligt 2310:- fattigare för den där jävla fläcken på vardagsrumsgolvet! Blää! Fast, jag är rätt nöjd ändå, jag hade väntat mig typ 8-9000 :p
Fick lite påbackning på städningen också, lite smågrejer som tar typ 20 minuter att fixa till. Fixar det imorgon.

Vet ni något som däremot inte suger runkballe? Jag har skött pointsen ypperligt de senaste dagarna och jag har drunknat i värsta motivationsvågen! Nu känns det som att jag aldrig mer vill stoppa i mig en gobit. Dock vet jag att det kommer dagar då suget likförbannat tar över och sen sitter man där med världens ångest. Men jag ska jobba för att det inte ska hända på ett bra jävla tag i alla fall!
Något annat som inte heller suger? Jag ska på maskerad på fredag! :D Utstyrseln är dock hemlig än så länge, den är bara halft färdig än så jag väntar tills den är klappad och klar :)
Och Magnus suger inte heller, puss älskling! :)
#1 - - Åsa:

Och snart blir det inflyttningsfest, wheewhee!

Till top