Bra helg,

/ Permalink / 0

Var upp på gymet igår men jag blev inte överväldigad. Jag vet inte, men det var liksom inget go på nå vis. Sparar de 249 kronorna i månaden och lägger på något annat istället.
Var i alla fall iväg på StepUp nu ikväll. Så jäkla roligt är det! Så onsdagarna är i alla fal räddade motionsmässigt. Dom har ju aktiviteter mest varje dag där borta, men det dumma är att resten av dagarna så börjar det 20.00 och inte 19.00 som på onsdagar. Vilket betyder att jag inte hinner hem innan Magnus ska iväg på jobbet. Skulle ju kanske funka att gå 10 minuter i nio därifrån? Att jag inte tänkt på det innan ;)

På fredag ska jag, Petra och Linda på Ikea! OCH Magnus kommer hem! Bättre dag! Han slapp jouren över helgen vilket jag tackar och bockar för! Helgerna blir ju såå mycket bättre när man får vara tillsammans :) <3

Till top