Finaste Elsa,

/ Permalink / 2

Kan numer titulera mig som världens stoltaste mamma! Lilla Elsa kom till världen den 28e juli kl. 08.28. Och tänka sig att det blev en tjej! Jag var ju stensäker på att det skulle vara en kille. Minns hur mitt hjärnkontor arbetade när Magnus utbröt "Det är en tjej!!" -"Vaa?? En tjej?" blev mina första riktigt ord. Också kom hon upp på magen och tittade på mig med sina stora blå ögon, världens finaste Elsa. Klart att det var Elsa som skulle komma, vem annars? Helt galet vilken känsla. Det går inte att beskriva! Ska försöka att skriva ihop en förlossningsberättelse inom kort för dem som är intresserade :) Just för tillfället njuter jag bara av att ha världens finaste dotter. Kan inte sluta titta på henne. Hon är så himla vacker! Alla nattens amningstimmar är så lätt värda för att ha henne hos oss. Och nojig som satan är man ju såklart! Vet inte hur ofta jag känner på henne så att hon inte är för varm eller stirrar på hennes bröstkorg för att se så att den rör på sig. Imorgon bitti har hon funnits hos oss i bara tre dygn, men jag skulle gå i spillror om hon försvann ifrån oss. Vi älskar henne redan högst på den här jorden. Galet att något så otroligt fint och vackert kan skapas utav kärlek mellan två människor.

#1 - - Sofia:

Gud vad otroligt fin hon är :D

#2 - - Simone:

Hon är verkligen bedårande. Ni har gjort det bra ! :)

Till top