första inlägget för 2012

Allmänt / Permalink / 3
Eftersom jag inte har något fungerande internet hemma så blir det väääldiigt glest mellan uppdateringarna. Tänker inte skaffa oss något internet förrän vi har köpt en Ipad heller. Så nu vet ni det! Allt rullar väll på i vanlig ordning. Vi trivs som handen i handsken i Brunflo! På onsdag ska jag och familjen åka ner i Hallstahammar för ett mindre trevligt ändamål. Begravning för morfar.. 67 år, är inte det alldeles alldeles för tidigt för en sån fin människa?! Jag tror inte riktigt att jag har förstått det än. Det blir väll först när bara mormor kommer att komma på besök, och när inte morfar är hemma när vi åker dit. Min fina morfar <3 2012 kommer att bli ett år av förändingar. Stora förändingar! Mer än så säger jag inte ;)
#1 - - Åsa:

Du är bäst och jag älskar dig!!

#2 - - Anonym:

barn?

#3 - - Anonym:

Bebis, det vet vi redan! (;

Till top