kräks snart,

Allmänt / Permalink / 1

Vid två-tiden idag åkte jag till Tandsbyn för att gratta lillasyster på hennes stora dag. Blev där i några timmar innan karln tjatade hem mig igen. Väl hemma fick jag mumma-middag bestående av grillad entrécot, potatisgratäng, grillade grönsaksspett och en mumsig sallad till det :) Han kan han min karl! :)
Sen satte flyttstöket igång igen och har pågått tills nu! Och än är det inte färdigt må ni tro! Neeheeedu. Det tar aldrig slut. Det tar ta mej fan ALDRIG slut!! Men imorgon flyr jag fältet och åker till Tandsbyn framåt eftermiddag och dricker några finare drinkar och grillar lite. Känner mig som världens bitchigaste flickvän som bara drar och lämnar Magnus med flyttandet, men han har faktiskt tillåtit mig och sagt att det är okej :) Men ändå, jag känner mig något dum..... Hmm.... Kanske blir så att jag stannar hemma när samvetet kommer ikapp mig. Men då kan jag tänka mig att det blir protester från annat håll?
#1 - - petra das queen:

GLÖM att du stannar hemma! vi ska ju få träffa din drake ikväll ju!!! :D

Till top