Dag 06 – Min dag

/ Permalink / 0

Min dag startade klockan elva när jag slog upp ögonen. Jag visste att jag skulle sova länge idag eftersom jag var helt slut igår kväll, och det behövde jag! Magnus måste ha vaknat ungefär samtidigt för jag hade inte hunnit vara vaken många sekunder förrän han lägger sin arm omkring min rygg. Bättre uppvaknande!
Myser en stund med honom och kliver sen upp och hänger upp julgardiner i sovrummet och byter ut lampan mot en julstjärna både där och i gästrummet.
Petra sov här inatt också och hon kliver upp ungefär samtidigt som mig. Magnus ligger och drar sig ett tag till :p
Sen äter vi frukost allihop, gröt såklart.
Jadu, jag vet inte riktigt vad vi har gjort idag, men timmarna har gått i alla fall. Vid tretiden åt vi middag. Bautamakaroner och köttfärsröra. Sen åkte Magnus på jobbet och jag hoppade upp på crosstrainern i lite över en halvtimme medans vi tittade på United 93. Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen åker vi mot Tandsbyn. Tänkte leva upp till mitt smeknamn - Momma - och spela bingo med mamma och Petra ikväll :)
Till top