sluta-röka-status

/ Permalink / 2

Jag har inte rökt ett endaste bloss sen igår kl 12.30! Jag vill inte ens ha, än så länge.. Jag har nödsnus nu i början, och det funkar bra! Jag tänker på alla pengar jag kommer att spara och vilken huskig kondition jag kommer få ;)
Magnus rökte sin sista idag mitt på dagen, han är också duktig. Vi ska fixa det här tillsammans! Och är det så här enkelt hela vägen så är det ju inga problem! :) Frågan är hur det blir när jag slutar med snusen också.. Det visar sig!

Ska också skryta över hur hurtig jag är. I fredags bestämde jag mig för att ge konditionen en chans. Sen dess har jag varit ute och sprungit ( med start i fredags )  i söndags, måndag, onsdag, igår och idag! Är jag inte duktig så säg? Imorgon får det bli en vilodag, då har jag i alla fall varit ute 5 av 7 dagar den här veckan, det får jag vara nöjd med!

Imorgon jobbar jag delad tur. Så mitt på dagen ska jag ta med mig mamma, mormor och morfar in till stan och gå på stråket/yranområdet. Sandra kommer säkert också att följa med om hon har vaknat. Magnus pratade något om att han också ville följa med, men han har ju jour så det kan bli ett litet problem. Jaja, pladder pladder.
Nu är jag iallafall hungrigare än faaan! KOOOM HEEEM MAAGNUUUS!!!
#1 - - Linda:

Mycket bra tid att sluta om jag får säga mitt. För nu är det typ ett år sen jag slutade!:)

#2 - - Åsa:

Du är braaa!

Till top