roligt!

/ Permalink / 4
Det är roligt att skriva en text när man är irriterad, och sen få medhåll :) Trodde inte att det var så många som tyckte som jag, men tydligen så hade jag fel :p

Dagen idag har bestått av jobb 7-17, sibyllasallad och planering av trädgården. Jag och mamma ska gräva en rabatt och sen i vår sätta massa blommor där. Vårt grönsaksland som inte används som något grönsaksland, utan mest som ogräsland / vild djungel, ska fräsas och sen i vår kommer det sättas en massa blommor även där! :) Det är ju så fint med blommor i trädgården!

För övrigt så värker min rygg så förbannat, men det kommer inte hindra mig från att ta en promenad även ikväll. Jag vaknade i morse och längtade till kvällen bara för att ta en promenad, med musik i öronen och bara vara för mig själv en stund. + att man bränner ett antal kalorier på samma gång. ( okej, det är väll mest därför jag tar dom här promenaderna, men det är jävligt härligt! ) :p


Jag är kär i min Daniel!
#1 - - Chatrine:

Men ni hade garagefest förra helgen och du hade då inte bjudit in mej?! Nejdå, klart det inte är så!

#2 - - mickis:

Sv: Haha , och jag trodde det hette pokupolen för att man sa ska vi gå på kupolen xD så jag sa alltid ska vi gå på pokupolen =)

#3 - - Roxanna:

jahaa haha ;P då fattar jag!

#4 - - viktoria:

Sv: Kanske inte, men mig har du på din sida iaf ;D

Mjo..det är ju det;/

Till top