så var denna fredag slut

/ Permalink / 0
Åhååå. Klockan är strax efter 21 och jag ligger i sängen för att sova. Magnus åkte iväg för att sanda på sågen då han har jouren sina förmiddagsveckor. Barnen sover i sina sängar och det var en lättsam läggning av Elsan ikväll. Elton är ju typ aldrig några problem att lägga, han vänder sig om och somnar på en sekund, om han inte sovit sent på eftermiddagen. 
Jag borde gå fler steg för att avsluta workweek-utmaningen på ett värdigt sätt. Men jag orkar inte. Jag lägger mig platt den här veckan. Jag får köra desto hårdare nästa vecka när jag är piggare! :)  
Imorgon när vi ätit frukost ska barnen packa sina väskor för då ska de åka till farfar och sova över där. De båda ser fram emot det och lös upp när jag berättade det för dem. "Då kan vi bada och leka i den stora lekparken och äta godis och sova i farfar och Tinas säng!" Älskade ungar! ❤ 

Men tror ni jag längtar något tills tulpanerna och krokusarna tittar upp i mina rabatter eller?! Längtar till sommaren nå så kopiöst och jag ser fram emot att få se hur alla perenner har tagit sig och kommer ta mer plats och sprida ut sig. Är spänd att se om höstfröerna ger några blommor och om mina rosor och min Piilu har klarat vintern. Gaaah, ge mig sommar NU!! 
Till top