WorkWeekHustle

/ Permalink / 1
Fasiken vad jag älskar min fitbit! Och ännu mer nu när Åsa också skaffat en. Man kan utmana andra fitbit-användare i olika utmaningar så jag och Åsa startade en i måndags där det går ut på att gå så många steg som möjligt på dessa fem dagar. Man får notiser om när den andra går om eller börjar komma i kapp. Man kan även se hur många steg den andra är uppe i. 
Tog en lite längre promenad med Nero imorse. Sen meddelade Åsa att hon skulle gå till stan fram och tillbaka. Kände mig då lite stressad över att hon skulle dra ifrån mig med hästlängder, och jag kunde inte ta mig någonstans eftersom Magnus jobbade och jag skulle jobba kvällen. Så Petra kom hit en timme tidigare och jag började till jobbet. En sträcka av ca 11 kilometer. Men när jag hunnit cirka 6 kilometer kände jag inte mina ben längre. Det blåste isvindar och det var inte kul alls! Plus att min surf tog slut så jag kunde inte lyssna färdigt på podden jag börjat på. Så jag ringde Sanna som kom och hämtade mig. Men denna promenad och den imorse plus några kortare sträckor på jobbet har nu resluterat i att jag och Åsa ligger vääääldigt jämt ändå! Sist jag kollade var jag 19 steg efter. Jag tar igen dem imorgon ;) Watch out, Åsa! 😘 

Leder ju till och med ;) 
#1 - - Åsa:

Alltså det här är så kul!! 😃

Till top