Gott Nytt År

/ Permalink / 0
Tänk att vi blev inte på hemmaplan hela kvällen. Momma och moffa fick bli barnvakt i några timmar och jag och Magnus åkte till Tobbe i Loke för att se vad som hände där. Jag tänker oftast på morgondagen när jag dricker alkohol, så strax efter tolvslaget ringde jag till pappa och bad om skjuts hem. Nu har vi ju redan kommit överens om att Magnus ska kliva upp med barnen när dom vaknar imorgon, men det känns så jäkla onödigt att slänga bort en hel dag på att vara slö och trött. Nu kommer jag säkert vara det i alla fall eftersom jag druckit typ fyra stora glas vin. Vin är jävulens påfund när det gäller att vara pigg och alert dagen efter... 

Slut på 2015 alltså. Vad ska vi nämna om året som varit? Ett hyfsat år, men det kan bli bättre! :)

Elsa och Elton tillhör alltid kategorin världsbäst ❤
Till top