älskade lilla bebis,

/ Permalink / 0
Igår hade vi ETTÅRSKALAS här hemma. Ja, jag kommer säga som alla andra småbarnsföräldrar: "VART FAN TAR TIDEN VÄGEN?!" Helt sjukt.
Det var full rulle hela dagen. Där vid 16 - tiden var det som tjockast, sen tunnade det ut men vi var inte själv en enda minut fram till klockan 21 :p Tack till alla som kom och som kommer att komma idag! :)
Jag har bakat hela veckan. Jag älskar att göra massa olika kakor till någon fyller år. Jag gör gärna alldeles för många sorter och alldeles för många av varje sort :p Till det här kalaset blev det 10 sorter, både hårda och mjuka. Och det finns mycket över! Men det är bra att hitta igen i frysen när man får oväntat kaffebesök :)

Jag och Elton har ätit frukost här hemma. Elsa sover och Magnus jobbar. Så fort Elsa vaknar ska vi skynda oss att göra oss i ordning för idag ska vi på Matmässan på torget. Perfekt att det är unnardag ;)




















Till top