Gekås-abstinens

/ Permalink / 0
Meeeen vad jag vill åka ner till Gekås nu! Nu när vi har lite fler rum att fylla upp så lääängtar jag ännu mer dit! Har så mycket ideér om hur jag vill ha det här hemma, men jag tror att det är lättare att måla upp det i huvudet än att få till det i verkligheten. Vardagsrummet är fortfarande tomt på väggarna. Vi vill ha upp träväggen först, och sen utgå
därifrån. Just nu har vi inte ens några gardiner för vi köpte nya, men dom var för långa, så jag skickade dom till mamma för att hon skulle sy upp dom. Men hon kanske har glömt bort det? Ser lite andefattigt ut...

Imorgon ska jag nog åka in till stan och lämna blod för första gången sen graviditeten med Elsa. Man får ju inte lämna medans man är gravid också ska det gå ett halvår efter att man fårt barn. Men då var jag ju redan gravid igen :p Men nu har det gått över ett halvår och gravid är jag inte! :) 
Magnus ska ta Petras bil på jobbet för han ska ha med sig släpvagnen. Så vi har bilen hemma för första gången på länge. Men jag har som inte kännt av samma behov av den nu, som när vi bodde i Brunflo. Vi är ju hemma nu :)

På lördag äger den årliga brännbollen rum och sen blir det grillning och kalas hos Sandra och Kicken. Vi hoppas på fint väder och en trevlig kväll! 

Både Elsa och Elton har fått tillbaka ögoninflammationen igen. Jippi. 



Till top