Sista timmarna,

/ Permalink / 0
Igår tog vi en spontantur till Ikea. Elsa fick sig en ny säng och nya möbler till hennes rum. Det är så prinsessigt nu så jag blir alldeles sjuk! :) Och imorgon blir sessan 2 år. Sista natten som ettåring nu! Vi bakade i torsdags och idag har jag bakat lite till. Imorgon bitti gör jag tårtorna och sen väcker vi vår tvååring med frukost och paket på sängen :) 

Igår var jag iväg på stråket. Men jag skulle lika gärna ha kunnat stanna hemma. Usch så värdelöst det var! Träffade inte en enda kotte som jag känner förutom lillebror. Hade sett fram emot att träffa sånna som man inte har träffat på länge. Men nejdå. Mycket folk, trångt. Till och med kebaben blev jag besviken på! Kom hem 03 och sov till 11.30 idag. Det var skönt kan jag lova! Man kanske har blivit för gammal för sånt där? 😝 

Nu väntas ost och kex ute på altanen med min stora kärlek ❤️ 

Snart ingen ettåring längre! 

Till top