Så blev det natta,

/ Permalink / 0
Jäkla PH att vara sent om kvällarna! Somnar aldrig innan tolv de dagarna det är. Sen har vi en liten lillfis som inte alls är en lika sjusovare som Elsa utan vill kliva upp runt 08 istället för 09-10 tiden som storasyster gör. Men faktiskt, det är ganska skönt! Kanske inte direkt när man slår upp ögonen. Då känns det som att det är mitt i natta. Men när vi klivit upp, ätit frukost, fått i oss första koppen kaffe och klockan inte ens är förmiddag än, då är det ganska skönt :) 
Barnen somnade utan problem ikväll också. Man börjar ju nästan bli lite bortskämd nu ;) 
Imorgon ska vi på badet hela familjen. Eftersom jag inte har någon möjlighet att gå på babysim med Elton så vill jag ändå att han tidigt blir van med vatten. Vi har ju badat i badkaret, men jag tror att det blir en annan grej i en stor bassäng. Jag vet inte om det är tack vare babysimmet som Elsa är så orädd för vatten nu, och så vill jag att Elton också ska bli. Därför blir det nog fler svängar när Magnus jobbar eftermiddag och vi får bada på Öppna förskolans badtid :) 



Till top