Röntgendag,

/ Permalink / 0
Idag har jag bara fått ätit flytade föda. Så fem naturdietdrinkar har det blivit. Jättemättande. Skulle dra iväg på gymmet nu ikväll efter sjukdomsuppehållet, men jag var så orkeslös så det var ingen mening. Körde lite situps, armhävningar och squats framför Biggest Looser istället. Men imorgon, efter all packning, hoppas jag att det finnes tid för ett mördarpass på gymmet! 
Imorgon är det alltså röntgendags. Ska bli spännande att se om de hittar något. Ännu mer spännande är att jag inte har någon som kan följa med dit och se efter barnen de få minutrarna jag ska vara i röntgenrummet. Kanske att det finns någon snäll sjuksköterska där som vill ställa upp! :) 

Och idag fyller min lillasyster år! Happy Birthday! Dock verkar hon också fått en liten släng av denna magsjuka så inget kalas blev det idag. Vi får fira henne på torsdag efter att vi packat alla saker på lastbilen :)

Vägdag imorgon. Antar att det är ett minus eftersom jag inte har någon mat i magen. Så jag tar inte för allvarligt på dom siffrorna som visas, utan väntar med spänning till nästa onsdag :)

Now it's time to sleep! 

Till top