Stor sessa,

/ Permalink / 0

Halv elva knatade vi upp på Öppna förskolan och har nu nästan precis kommit därifrån. Idag har vi varit ute hela dagen med alla barnen och njutit av vädret. Jag vet inte vad det är för speciellt med den här sommaren, men jag tror aldrig att jag längtat till sommaren så mycket som i år. När jag är ute ser jag verkligen hur otroligt fint det är med alla färger och löv, och jag känner alla lukter på ett sätt som jag aldrig reflekterat över förut. Kanske att vintern var ovanligt lång i år? Jag är verkligen en sommarmänniska. Jag älskar sol och värme! Vintrarna kan för min del skippad helt och hållet!

I alla fall så var vi på tiomånaderskontroll idag också. 9830 gram och 72 cm lång. Trodde hon skulle ligga över tio kilo, kanske till ettårskontrollen!

Nu väntar vi in pappan så vi kan äta grillat kött och hemmagjord potatissallad, mjam mjam mjam!

Till top