Mot påskhelgen,

/ Permalink / 0

Igår fick jag höra lill*ns hjärtslag. 150 friska slag i minuten. <3
Barnmorskan tyckte även att jag hade större mage än normalt i vecka 15 (14+6) och försökte känna sig till om det kunde vara fler där inne, men det var för svårt. Förmodligen luras man bara eftersom det inte var så längesen jag sist var gravid. Men på ultraljudet får vi se, vilket förmodligen kommer att infalla någon gång mellan den 18-25 april. Såå spännande!!

Imorgon inleds påskhelgen. Vi börjar med pimpeltävling och umgänge med Elsas farbröder, med respektive på mamma-sidan, i Döviken. Jag har såklart planerat att vinna alltihop! Sist jag pimplade var för tre år sen, när vi deltog i samma pimpeltävling. Då blev det fisksnålt, men i år ska jag lägga manken till ;)

Elsa snarkar sött vid min fotända och så ska jag också göra nu. Inte i fotändan dock..

Till top