Ikea,

/ Permalink / 4

Kanske dags att sluta dom blå. Imorgon kl. 08 går färden mot Ikea.

Jag och Petra har varit på gymmet nu ikväll, liksom igår. Har varit lite klent med det eftersom jag varit himla trött de första veckorna av graviditeten. Men nu börjar det ordna upp sig så nu ska vi ta tag i det här igen. Ett sexpack utanpå kulan siktar vi på ;)
Och jag vet inte om jag inbillar mig, men jag tycker ibland att jag känner det röra på sig inne i magen. Och idag fick jag för mig att jag kände en liten buff. Förmodligen bara inbillning eftersom vi bara går in i vecka 12 imorgon. Men så stor som jag är så kan man lätt tro att jag är i vecka 20!
Ska ringa BM i veckan och boka en tid så vi får lyssna på hjärtslagen en gång innan ultraljudet.
Vad tror ni, är det en lillasyster eller lillebror? :)

#1 - - Sandra:

Jag hoppas på en lillebror.:)

#2 - - Petra:

Tjej!

#3 - - åsa:

En tjej tror jag :)

#4 - - Pernilla:

Man kan känna fosterrörelser mycket tidigare andra barnet, själv kände jag Linn redan i vecka 11.

Till top