Sista dagen på 2013.

/ Permalink / 0
En dag och knappa timmen kvar av det här året. 
2013 har varit ett bra år. Jag har varit gravid den mesta delen, men det har gått bra! Som jag nämnt innan så var ju den här graviditeten den bättre! 
I februari döptes Elsa i Lockne kyrka. Då hade vi inte ännu berättat att jag var gravid igen. Men magen hade jäst ordentligt så jag hade fullt sjå med att hitta några kläder som inte avslöjade allt för mycket. Dock vet jag nu att någon tydligen frågat "Är Anita gravid igen?" :p
Semester i Ullared har vi hunnit med. Fem dagar på campingen med massor av shopping! På vägen hem var det med nöd och näppe vi fick in alla saker i bilen. Lätt värt det! 
I juli fyllde Elsa ett år. Lilla Skrotan. På hennes ettårsdag gick hon fjorton steg på raken och två veckor efter gick hon som om hon aldrig gjort något annat. 
I september var det väntans tider. Jag hade ställt in mig på att gå över tiden, men dagen innan bf, den 19e september kl 09.51 födde jag världens finaste son. 
De sista månaderna på året har bara swishat förbi. Elton är redan 3,5 månad och dagarna flyter på så bra nu! Tror att vi tackar nej till dagisplatsen här i Brunflo. Det känns inte bra att hon först ska börja här och sen efter kanske bara någon månad byta dagis när vi flyttar. Jag lider verkligen inte av att ha henne hemma och skulle tycka att det bara vore ett stressmoment att lämna kl 09 och hämta kl 14. Hon får nog vara hemma tills vi flyttar :) 
Och nyårslöften då? Nå målvikt såklart.
Undrar hur många år jag haft det nyårslöftet? :p Sen har jag inga fler löften, men några mål. Springa tjejmilen, köpa hus och vara en så bra mamma och sambo som det bara går! 


Elsa och hennes kusin Zelda.
Els träffade tomten för tredje gången i år i lördags :) 

Eldar tomtebloss med farbror Håkan :) 

Älskar dessa två så oändligt mycket!! 

Till top