Oj, vilken natt!

/ Permalink / 1

Inatt har jag ansökt till Harvard och kommit in. Jag ska plugga journalistik. Asglas blev jag! Inte nog med det. Jag har varit till Frösön och sett ett jättefint hus som ett par bekanta köpt. Men de var inte hemma, men jag och Elsa var inne i huset i alla fall.
Sen, samtidigt som journalistikplugget så skulle jag tydligen börja plugga till läkare. Var på en första lektion med överläkaren på något sjukhus och blev benämnd som "mönsterelev med fräsiga naglar". Även att överläkaren inte tänkte be mig om att sluta måla naglarna och klippa ner dom, för han tyckte om sånt där så han ville jag skulle fortsätta måla dom olika mönster :p
Sen blev jag utskälld av en tjej för att jag gillade "alla" bilder där hennes pojkvän var med. Dock var han med på kanske 1 av 10 bilder jag gillade, men hon fick det till att jag gillade dom endast för att pojkvännen syntes.
Sen skulle jag se en Gyllene Tider-konsert i Göteborg. Men det hann jag inte. Precis när jag var på väg in mot arenan så väckte Magnus mig.
Har inte drömt så här mycket på jag vet inte hur länge. Det måste ju betyda att jag har sovit djupt. Och det kan nog stämma för jag har bara varit upp på toa två gånger. Sovmorgon har jag fått också, (Så jääkla uppskattat!) så jag ligger fortfarande i sängen :p Dock börjar magen skrika efter frukost, så det är nog dags att starta dagen nu.

#1 - - åsa:

Haha, det är jobbigt att ska vara på alla ställen samtidigt ;)

Till top