Blahaaaa,

/ Permalink / 0

Magnus och Elsa for iväg på firmakalas vid femtiden. Jag såg min chans till en härlig vilostund. Idag var inte direkt ett undantag, jag har varit göörtrött! Drog för rullgardinen, klädde av mig och kröp under täcket. Kände att jag skulle kunna somna på två röda. Men har jag sovit nånting? Neeee! Helt jävla omöjligt. Jag har legat i över en timme nu men fortfarande inte lyckats. Förstår inte att det ska vara så svårt! Samma sak kommer det att vara ikväll. Jag kommer vara görtrött, men det kommer ta tid innan jag somnar. Sen vaknar jag med 2,5 timmars intervaller för att gå på toa. Vaknar sen på morgonen och är såå utsööööövd! Eeelleeeer? Åhåååå är det inte alldeles underbart att vara gravid så säg??!

Ger upp och väntar inte Sandra och mamma istället. Vi ska på bingo. Ge mig den där satans storvinsten nu!!

Till top