Hejdå helgen,

/ Permalink / 0

Jahapp! Ännu en helg till ända. Och vad har vi gjort denna helg då?
Inte många knop i alla fall. Helgerna går så förbenade fort så man hinner knappt säga fredag förrän det är söndag!
Bara att invänta nästa fredag nu då..

Nästa onsdag åker jag, Elsa, Sandra och Alma till mormor. Mamma och Petra åker redan nu på lördag och stannar i flera veckor. Vi blir där från den 10-15. Kan ju inte lämna kaeran utan uppsikt så mycket längre än så ;)
Inte nog med hjärntumören som dom tog bort. Näe, då fick hon ont i magen och upptäckte att hon hade en läckande tunntarm också så dom fick operera det akut igår natt.
Så nu förtjänar hon en massa upp-passning (tänkte skriva det som ett ord. Men prova själv och se hur weird det ser ut) när vi kommer ner. Det blir väldigt tjejigt i alla fall, i fyra generationer! :)

Ikväll fick jag sällskap på prommisen av Helena som har blivit våra grannar. Trevligt!
Såg även på Endomondo att jag har gått 0,006 gånger runt jorden sen jag började använda den appen. Så nu har jag utmanat Petra på "försten runt jorden"! Kommer nog ta ett tag med tanke på att jag bara gått 14 mil den här månaden :p Men peppad nu att gå mer och längre! :)

Till top